• Dieta
  • Przepisy
  • Suplementy
  • Trening
  • POMYSŁY NA SZYBKI I WARTOŚCIOWY LUNCHBOX WG BLOGERÓW

    Autor : aleksandraluczak
    5 września 2017

    Rozpoczyna się rok szkolny oraz problem szybkich i pożywnych śniadań nie tylko dla nas do pracy, ale i dla naszych Pociech. Zebraliśmy w całość kilka wartych uwagi blogów, które mogą posłużyć Wam, jako ściągawka podczas planowania posiłków. Jeśli nie jesteś naszym Klientem i problematyczne śniadania dotyczą także Ciebie, zapraszamy do lektury! Zobacz pomysły na szybki i wartościowy lunchbox według różnych osobowości! Wśród prawie 150 inspiracji na pewno znajdziesz coś dla siebie!

    1. LADY OF THE HOUSE – LUNCHBOX W SŁOIKU?

    Kto powiedział, że do pakowania śniadania potrzebne są sterty plastikowych pudełek, które z czasem się dekompletują (mam wrażenie, że w domu poza pożerającą skarpetki pralką jest też szafka – dekompletawka). Autorka bloga pokazuje, że w naszej eleganckiej torebce, idealnie sprawdzi się, jako alternatywa zgrabny słoiczek, który nie zajmuje dużo miejsca.

    Drogie Panie? Wpadłybyście na to? To takie proste! Dwa przepisy na szybką i pożywną sałatkę, które zdradza Autorka, to doskonałe rozwiązanie, sprawdzające się podczas II śniadania po porannej gonitwie. Zgłodniałam na widok tych apetycznych zdjęć!

    lunchbox afterfit catering dieta pudełkowa warszawa

    LINK DO BLOGA LADYOFTHEHOUSE

    2. CODZIENNIE FIT – WERSJA NA SŁODKO?

    Na podobny pomysł ze słoiczkami wpadła także znana nam Marta Hennig, która poza publikowaniem racjonalnych przepisów, trenuje swoje czytelniczki. W wydanej przez siebie książce “Codziennie fit” zdradza, jak zmotywować się do działania, rozpocząć treningi i skutecznie osiągnąć założony cel. Na blogu w artykule pt. “Zdrowe posiłki do pracy” zdradza przepisy na szybkie puddingi chia czy sałatki, które sprawdzą się podane zarówno w słoiczku, ale i zwykłym pudełku śniadaniowym. A ty i Twoje dzieci? Jak wolicie? Na słodko czy wytrawnie?

    lunchbox afterfit catering dieta pudełkowa łódź

    LINK DO BLOGA CODZIENNIEFIT

    3. AGA MA SMAKA – SMOOTHIE, KOKTAJL? 

    Masę przepisów na owsianki w słoiku, soki i puddingi znajdziecie także na blogu “Aga ma smaka”. W swoim artykule w krótki i zwięzły sposób zdradza przepisy na lekkie śniadania dla osób, które nie są w stanie zjeść w spokoju od rana. O ile nie popieram jedzenia w pośpiechu tak, są sytuacje, kiedy nawet jako Dietetyk, muszę wybrać mniejsze zło. To jest jedno z tych rozwiązań.

    lunchbox afterfit catering dieta pudełkowa wrocław

    LINK DO BLOGA AGA MA SMAKA

    4.WEGETARIAŃSKA KUCHNIA – WEGE LUNCHBOX DLA WSZYSTKICH

    Quinoa od rana? Jestem za! Te drobnoziarniste maleństwa idealnie sprawdzają się w przypadku osób, które od rana obawiają się cokolwiek jeść, ponieważ mają na uwadze ewentualne rewolucje żołądkowe w drodze do pracy. Komosa ryżowa dostarcza mnóstwo witamin z grupy B, minerałów tj. wapń, żelazo, magnez, fosfor, potas, sód czy cynk. Warto także podkreślić, że jest źródłem białka roślinnego. To, że w codziennym jadłospisie powinniśmy dostarczać aminokwasów zarówno pochodzenia roślinnego, jak i zwierzęcego, to jedno. Warto jednak podkreślić, że białko, jako związek budulcowy powinien znajdować się w menu każdego rozwijającego się i narażonego na intensywny wysiłek fizyczny i intelektualny dziecka. Nawet jeśli nie trenujesz, masz pracę biurową i mało czasu, by o siebie zadbać, pamiętaj, że komosa ryżowa, to bomba odżywcza, która pomoże Ci dostarczyć w małej ilości wielu wartości odżywczych. Niezbędnych do prawidłowego przebiegu procesów zachodzących w organizmie.

    lunchbox afterfit catering dieta pudełkowa katowice

    LINK DO BLOGA WEGETARIAŃSKA KUCHNIA

    Na wegetariańskiej kuchni znajdziemy masę kolorowych przepisów i porad skierowanych do osób stosujący model żywienia roślinnego. To także ciekawe rozwiązanie dla tych, którzy w biurowym pomieszczeniu nie chcą rozprzestrzeniać intensywnych zapachów ze swoich lunchboxów. Dobrze doprawiona kuchnia wegetariańska nasyci nas i spełni idealnie swoją rolę.

    5. QCHENNE INSPIRACJE – TRADYCYJNA KANAPKA W WERSJI FIT?

    A może po prostu jakaś fajna kanapka oraz sałatka obok? Takie rozwiązanie zdradza Wam autorka bloga Qchenne Inspiracje. Czasami naprawdę nie ma co kombinować. Tradycyjna grecka idealnie pasuje do większości kanapek, z czym by nie były!  Wśród naszych Klientów także dostajemy masę sygnałów, że lubią oni lekkie i tradycyjne śniadania. Akceptujemy! Nie zapominajmy jednak o porcji odżywczych warzyw i owoców. Zadbajmy o pojemniczek ze świeżymi, sezonowymi pysznościami…

    Małgosia jest dietetykiem i doradcą żywieniowym, można więc jej zaufać. Wie, co robi. Ma na swoim koncie wiele sukcesów swoich Podopiecznych, a także swój. Warto obserwować jej bloga. Znajdziecie tam nie tylko mnóstwo inspirujących przepisów, ale i artykułów z zakresu żywienia.

    lunchbox afterfit catering dieta pudełkowa bydgoszcz

    LINK DO BLOGA QCHENNE INSPIRACJE

    6. SZPINAK ROBI BLEEE – PONAD 100 INSPIRACJI?! WOW!

    I na koniec zostawiliśmy sobie perełkę, która ukazała się na dniach na blogu Zuzi Anteckiej. Autorka prowadzi bloga dotyczącego żywienia dzieci. Dużą uwagę przykuwa do metody BLW, która bliska jest akurat dzieciom poniżej 3 r. ż. Nie zmienia to faktu, że w swoim artykule pt. “Zestawienie najlepszych przepisów na II śniadanie do szkoły! Stwórz lunchbox idealny!” wyczerpała temat lunchboxu na co najmniej cały semestr (PONAD 100 PROPOZYCJI!). Masa inspirujących i prostych przepisów sprawdzi się u największego niejadka. Zuzia dodatkowo radzi, jak komponować zawartość pudełek naszych dzieci, by zachęcały do konsumpcji. Z punktu widzenia Dietetyka mogę rzec, że wiele z tych porad przekłada się także na życie osoby dorosłej. Także pracusiu wrzuć warzywa korzeniowe do piekarnika i stwórz frytki na II śniadanie dla siebie i dziecka.

    lunchbox afterfit catering dieta pudełkowa toruń

    LINK DO BLOGA SZPINAK ROBI BLEE

    Podsumowując, mamy nadzieję, że powyższe przykłady będą dla Was wartościową inspiracją. Pamiętajcie, że II śniadanie w szkole czy pracy nie musi ograniczać się do kanapki z sopocką zawiniętej w papier śniadaniowy. To, co jecie w trakcie dnia, przekłada się na waszą koncentrację i wydajność. Młody organizm podczas wysiłku intelektualnego, ale i wciąż postępującego procesu wzrastania dodatkowo ma zwiększone potrzeby na składniki odżywcze, dlatego warto ułatwić mu start w przyszłość! Który przepis trafił w Wasze gusta? Dajcie znać!

    Zobacz także: 
    1. SHAKSHUKA WG AFTERFIT CATERING

    2. KREM JAGLANY Z DAKTYLAMI I OWOCAMI

    3. RISOTTO Z KURCZAKIEM I KURKAMI

    4. DLACZEGO WARTO ZAINWESTOWAĆ W DOBRĄ KAWĘ?

    Aleksandra Łuczak – dietetyk sportowy