Panel klienta

  • Co nas wyróżnia
  • Dobierz dietę
  • Oferta
  • Cennik
  • Opinie
  • Kontakt
  • Blog

Panel klienta

Dieta sportowa na redukcję - Łódź

Dieta sportowa na redukcję jest przeznaczona dla wszystkich tych, którzy chcą zrzucić zbędne kilogramy i pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej. W okresie redukcji tkanki tłuszczowej bardzo duże znaczenie ma dobrze zbilansowana dieta, oparta na odpowiednich składnikach.

Sama redukcja tkanki tłuszczowej jest procesem długotrwałym i bardzo istotną kwestią jest bezwzględne trzymanie się odpowiedniego zapotrzebowania kalorycznego.

Dieta na redukcję opiera się na dostarczaniu organizmowi większej ilości białka, przy jednoczesnym ograniczeniu węglowodanów.

Białko w zwiększonych proporcjach „podkręca metabolizm”, spalając tkankę tłuszczową, ale chroniąc przy tym mięśnie. Tym samym, budowanie odpowiedniej figury, powinno przebiegać bezproblemowo.

Thursday, October 8,

Śniadanie

Sałatka Cesar z grzanką z bagietki

II Śniadanie

Koktajl z awokado i masłem orzechowym

Obiad

Pierś z kurczaka grillowana w ziołach, ryż brązowy z warzywami na parze

Podwieczorek

Sałatka z pieczoną dynia, szpinakiem, suszonymi pomidorami i fetą.

Kolacja

Naleśniki owsiane z białym serem, miodem i orzechami.

Przykładowe potrawy

dieta-sportowa-na-redukcje - lodz - catering dietetycznydieta-sportowa-na-redukcje - lodz - dieta pudełkowadieta-sportowa-na-redukcje - lodz - dieta z dowozem

Masz więcej pytań? Zajrzyj tutaj.

SPIS TREŚCI

DIETA

OGÓLNE

Rozkład makroskładników

+

Dla kogo?

+

Cennik cateringu Afterfit - Dieta sportowa na redukcję

Kaloryczność

Posiłki

Okres zamówienia

-
dni
+

Dodaj 4 dni, aby uzyskać 5% rabatu

CENA DIETY

0.0 PLN / DZIEŃ

RAZEM: 0.0 PLN za 10 dni

Zamów dietę pudełkową dopasowaną do Ciebie

Zobacz wymarzone efekty w krótkim czasie

Założenia diety sportowej na redukcję

Dieta sportowa na redukcję bije rekordy popularności wśród osób, które chcą zgubić tkankę tłuszczową, ale i uwydatnić mięśnie. Właśnie to ostatnie założenie jest niezwykle istotne i determinuje ono cały jadłospis. Redukcja bardzo często jest błędnie postrzegana jako głodówka lub jako sposób, by schudnąć. Tymczasem jej założenia i cel są zupełnie inne. Pudełkowa dieta sportowa na redukcję jest dedykowana osobom aktywnym fizycznie. Ten dokładnie opracowany schemat żywienia jest przede wszystkim nakierowany na zredukowanie nadmiaru tkanki tłuszczowej i pozbycie się zbędnych kilogramów przy jednoczesnej ochronie mięśni. Sam proces niwelowania tkanki tłuszczowej może być rozłożony w czasie i żeby zakończył się sukcesem, niezbędne jest przestrzeganie zasad, systematyczność oraz odpowiednie treningi. Zapotrzebowanie kaloryczne pełni niezwykle istotną funkcję w przypadku jadłospisu na redukcję. Odpowiednio wyliczony bilans energetyczny daje pewność, że organizm każdego dnia otrzymuje dokładnie tyle kalorii, ile powinien. W przypadku diety na redukcję niezbędne jest regularne spożywanie posiłków w określonych odstępach czasu, dzięki czemu można uniknąć katabolizmu. Zachowanie systematyczności wpływa pozytywnie na metabolizm i pobudza organizm do spalania tkanki tłuszczowej, przy jednoczesnej ochronie mięśni. Przed rozpoczęciem walki z nadwyżką tkanki tłuszczowej i zbędnymi kilogramami, istotne jest określenie masy ciała, jakiej chcemy się pobyć. Ważne jest również zaznaczenie, z których obszarów należy zredukować tkankę tłuszczową. Takie przygotowanie do diety zaoszczędza czas i daje pewność, że całość będzie prawidłowo ułożona. Po przejściu na dietę sportową na redukcję dobrze jest monitorować swoje postępy, a tym samym wykonywać okresowe pomiary poziomu tkanki tłuszczowej, sprawdzać wagę i mierzyć poszczególne partie ciała. Takie czynności dają nam odpowiedź na pytanie, czy dany jadłospis i inne działania dają pożądane efekty, czy niekoniecznie.

Dla kogo dieta sportowa na redukcję?

Dieta sportowa na redukcję składa się z odpowiednio zbilansowanych posiłków, które dostarczają do organizmu wszystkie niezbędne składniki odżywcze. Nie bez znaczenia są tutaj źródła tych składników. Jeśli chodzi o węglowodany, to ich źródłem są przede wszystkim produkty o niskim indeksie glikemicznym. Białko jest pozyskiwane z chudych mięs i ryb oraz produktów mlecznych. Ciekawe urozmaicenie, które jest pomocne w redukcji, stanowią jaja oraz zdrowe tłuszcze (nienasycone). Jadłospis diety sportowej na redukcję bazuje na posiłkach ze sporą ilością chudego mięsa drobiowego, ryb, warzyw, owoców i chudego nabiału. Dzięki odpowiedniemu zbilansowaniu i sporej zawartości białka, menu wpłynie pozytywnie na przemianę materii, a w rezultacie do spalania tkanki tłuszczowej, przy jednoczesnej ochronie mięśni. Poszczególne dania zaspokajają głód, a jednocześnie trzymają się dziennego zapotrzebowania kalorycznego. Odpowiednia pudełkowa dieta sportowa na redukcję pozwoli cieszyć się z osiągnięcia upragnionego celu, a więc z wymodelowania sylwetki i pozbycia się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Kluczowe jest połączenie jadłospisu z przemyślanym planem treningowym. Proces gubienia tkanki tłuszczowej przy jednoczesnej ochronie mięśni powinien się odbywać w sposób dopasowany do indywidualnych potrzeb.