Dieta Wegetariańska

DIETA WEGETARIAŃSKA BYDGOSZCZ

Dieta wegetariańska jest niezwykle popularna od wielu lat. Będzie to idealna opcja dla wszystkich, którzy chcą poprawić kondycję swojego organizmu oraz przestawić się na zdrowy tryb życia.

Zmniejsza ono ryzyko zachorowania np. na choroby serca, cukrzycę, otyłość i nowotwory. Wszystko dzięki właściwemu zbilansowaniu diety oraz odpowiedniemu doborowi białka, tłuszczów, węglowodanów i minerałów.

Posiłki wchodzące w skład menu wegetariańskiego wykorzystują rośliny, owoce, kasze oraz nasiona. Produkty te można wykorzystać na wiele sposób, dzięki czemu posiłki są sycące, smaczne i przede wszystkim zdrowe.

Dieta wegetariańska pozwoli wypracować szczupłą sylwetkę, przy jednoczesnym zaspokojeniu dziennego bilansu energetycznego. Różnorodność menu sprawi, że na pewno nie będziesz narzekał na monotonne jedzenie.

Dieta Odchudzajaca Dieta Odchudzajaca 2 Dieta Ochudzajaca 3

Rozkład makroskładników

W tej diecie nieistotny jest rozkład makroskładników

Dla kogo?

Pełnowartościowa i dobrze skomponowana dieta wegetariańska może być stosowana przez każdego, bez względu na wiek czy płeć. Posiłki bezmięsne mogą spożywać dzieci, młodzież, sportowcy oraz kobiety w ciąży. Badania wykazały, że różnorodna dieta wegetariańska jest w stanie dostarczyć organizmowi odpowiednią ilość białka (a w dodatku białka bez związków chemicznych i niezdrowych tłuszczów).

Przykładowy jadłospis diety Wegetariańskiej

Śniadanie: Omlet z warzywami
II śniadanie: Koktajl awokado- masło orzechowe
Obiad: Dorsz w sosie musztardowym, mix warzyw na parze, ryż brązowy
Podwieczorek: Orzechowa przekąska
Kolacja: Kurczak po indyjsku.