Dieta sportowa na masę Gdańsk, Gdynia, Sopot, Trójmiasto – dla kogo?

Dieta Sportowa na masę jest odpowiednia dla wszystkich osób, którym zależy na wyrobieniu masy mięśniowej.

Zwiększanie masy mięśniowej jest procesem, w którym dieta musi iść w parze z odpowiednio i profesjonalnie dobranym planem treningowym.

Istotną kwestią jest tu zwiększenie ilość spożywanych kalorii. Dieta sportowa na masę bazuje na dobrych kaloriach, dobrych tłuszczach i dobrych węglowodanach- pochodzą one z produktów nieprzetworzonych.

Posiłki składają się z mięsa, ryb, jaj (podobnie jak w diecie Samuraja). Składniki są ze sobą prawidłowo połączone, tak by przybliżały Cię do celu, jakim jest zwiększenie masy mięśniowej.

Przykładowe menu

ŚNIADANIE
Jajecznica z krewetkami, pomidory, pieczywo pełnoziarniste.

II ŚNIADANIE
Koktajl jogurtowy na bazie awokado i masła orzechowego

OBIAD
Marokańskie pulpeciki z kurczaka z ziemniaczanymi krokietami ze szpinakiem

PODWIECZOREK
Babeczki mięsne z sosem imbirowo – pomarańczowym

KOLACJA
Naleśniki owsiane z białym serem, miodem i orzechami.

Spis treści

DIETAOGÓLNE

Rozkład makroskładników

Białko: 25-30%
Węglowodany: 40-55%
Tłuszcze: 25-30%

Dla kogo?

Dieta skierowana do osób, które aktywnie uprawiają sport i pragną zwiększyć masę mięśniową, a nie maja czasu ani wiedzy potrzebnej do przygotowania odpowiednio zbilansowanych posiłków.

Godziny dostaw

Łódź – od godziny 19-23 dnia poprzedzającego.
Warszawa – od godziny 19-23 dnia poprzedzającego.
Wrocław, Kraków, Aglomeracja Śląska, Poznań, Trójmiasto, Toruń, Bydgoszcz – od godziny 5-9 rano (w uwagach do zamówienia proszę zaznaczyć do której godziny najpóźniej ma być dostarczona dieta).

Zniżki

Na zamówienie powyżej 14 dni dajemy 5% rabatu.
Na zamówienie powyżej 30 dni dajemy 10% rabatu.
Na zamówienie każdej kolejnej diety na ten sam adres dajemy 5 % rabatu na tę dietę (pierwsza dieta pozostaje bez rabatu).

Cennik diety na masę

Zamów dietę pudełkową w Trójmieście

Zamów dietę

Zobacz wymarzone efekty w krótkim czasie