Dieta sportowa na masę Kraków – dla kogo?

Dieta sportowa na masę jest odpowiednia dla wszystkich tych, którzy chcą zwiększyć swoją masę mięśniową oraz uwydatnić mięśnie.

Menu jest nakierowane na ten cel. Opiera się ono na mięsie, rybach i jajach (podobnie jak w diecie Samuraja). Wszystkie składniki są odpowiednio zbilansowane i połączone ze sobą.

Dieta Sportowa na masę bazuje na dobrych kaloriach, dobrych tłuszczach i dobrych węglowodanach. Składniki te pochodzą z nieprzetworzonych i pełnowartościowych produktów.

Budowanie masy mięśniowej to proces wymagający konsekwencji. Do realizacji celu, niezbędne jest połączenie diety oraz odpowiedniego planu treningowego.

Przykładowe menu

ŚNIADANIE
Jajecznica z krewetkami, pomidory, pieczywo pełnoziarniste.

II ŚNIADANIE
Koktajl jogurtowy na bazie awokado i masła orzechowego

OBIAD
Marokańskie pulpeciki z kurczaka z ziemniaczanymi krokietami ze szpinakiem

PODWIECZOREK
Babeczki mięsne z sosem imbirowo – pomarańczowym

KOLACJA
Naleśniki owsiane z białym serem, miodem i orzechami.

Spis treści

DIETAOGÓLNE

Rozkład makroskładników

Białko: 25-30%
Węglowodany: 40-55%
Tłuszcze: 25-30%

Dla kogo?

Dieta skierowana do osób, które aktywnie uprawiają sport i pragną zwiększyć masę mięśniową, a nie maja czasu ani wiedzy potrzebnej do przygotowania odpowiednio zbilansowanych posiłków.

Godziny dostaw

Łódź – od godziny 19-23 dnia poprzedzającego.
Warszawa – od godziny 19-23 dnia poprzedzającego.
Wrocław, Kraków, Aglomeracja Śląska, Poznań, Trójmiasto, Toruń, Bydgoszcz – od godziny 5-9 rano (w uwagach do zamówienia proszę zaznaczyć do której godziny najpóźniej ma być dostarczona dieta).

Zniżki

Na zamówienie powyżej 14 dni dajemy 5% rabatu.
Na zamówienie powyżej 30 dni dajemy 10% rabatu.
Na zamówienie każdej kolejnej diety na ten sam adres dajemy 5 % rabatu na tę dietę (pierwsza dieta pozostaje bez rabatu).

Cennik diety na masę

Zamów dietę pudełkową w Krakowie

Zamów dietę

Zobacz wymarzone efekty w krótkim czasie