Dieta Sportowa

DIETA SPORTOWA

Dieta sportowa charakteryzuje się tym, że wartość kaloryczna dobierana jest indywidualnie w zależności od celu jej stosowania. W ofercie dostępna jest zarówno opcja dla osób budujących masę mięśniową jak i tych, którzy pracują nad redukcją tkanki tłuszczowej. Menu uwzględnia rodzaj wysiłku sportowego, płeć, wiek oraz stan wytrenowania. Istnieje możliwość indywidualnego dobrania odpowiednich proporcji makroskładników, które w połączeniu z wysiłkiem fizycznym pomogą w osiągnięciu zamierzonego celu.

Dieta Sportowa 2 Dieta Sportowa na masę 2

Rozkład makroskładników

Dieta na masę:

Białko: 25-30% Węglowodany: 40-55% Tłuszcz: 25-30%

Istnieje możliwość indywidualnego dobrania makro składników

Dieta na redukcję

Białko: 25-30% Węglowodany: 40-45% Tłuszcz: 25-30%

Istnieje możliwość indywidualnego dobrania makro składników

Dla kogo?

Dieta skierowana do osób, które aktywnie uprawiają sport i pragną zwiększyć masę lub zredukować tkankę tłuszczową, a nie maja czasu ani wiedzy potrzebnej do przygotowania odpowiednio zbilansowanych posiłków.

Przykładowy jadłospis dla diety sportowej

Śniadanie: Jajecznica z krewetkami, pomidory, pieczywo pełnoziarniste.
II śniadanie: Koktajl jogurtowy na bazie awokado i masła orzechowego
Obiad: Pierś z kurczaka grillowana w ziołach, ryż brązowy z warzywami na parze
Posiłek po treningu: Koktajl białkowo – bananowy, izotonie na bazie cytryny, miodu i soli.
Kolacja: Naleśniki owsiane z białym serem, miodem i orzechami.