Dieta Sportowa Na Masę

DIETA SPORTOWA NA MASĘ

Dieta sportowa na masę jest skierowana do osób chcących zwiększyć swoją masę mięśniową. W diecie tej staramy się w odpowiedni sposób łączyć i wykorzystywać skadniki w jadłospisie tak, aby były ukierunkowane na zwiększenie masy mięśniowej Klienta. Warto pamiętać, że budowanie masy mięśniowej to nie tylko zwiększenie ilości spożywanych kalorii, ale przede wszystkim przemyślana strategia treningowa.

Dieta Sportowa 2 Dieta Sportowa na masę 2

Rozkład makroskładników

Białko: 25-30%
Węglowodany: 40-55%
Tłuszcze: 25-30%

Dla kogo?

Dieta skierowana do osób, które aktywnie uprawiają sport i pragną zwiększyć masę mięśniową, a nie maja czasu ani wiedzy potrzebnej do przygotowania odpowiednio zbilansowanych posiłków.

Przykładowy jadłospis dla diety sportowej na masę

Śniadanie: Jajecznica z krewetkami, pomidory, pieczywo pełnoziarniste.
II śniadanie: Koktajl jogurtowy na bazie awokado i masła orzechowego
Obiad: Marokańskie pulpeciki z kurczaka z ziemniaczanymi krokietami ze szpinakiem
Podwieczorek: Babeczki mięsne z sosem imbirowo – pomarańczowym
Kolacja: Naleśniki owsiane z białym serem, miodem i orzechami.

Godziny dostaw

Łódź – od godziny 19-23 dnia poprzedzającego.
Warszawa – od godziny 19-23 dnia poprzedzającego.
Wrocław, Kraków, Aglomeracja Śląska – od godziny 5-9 rano (w uwagach do zamówienia proszę zaznaczyć do której godziny najpóźniej ma być dostarczona dieta).

Zniżki

Na zamówienie powyżej 14 dni dajemy 5% rabatu.
Na zamówienie powyżej 30 dni dajemy 10% rabatu.
Na zamówienie każdej kolejnej diety na ten sam adres dajemy 5 % rabatu na tę dietę (pierwsza dieta pozostaje bez rabatu).

Cennik dla diety sportowej na masę

Sportowa na masę

  • Masa 1800 kcal – 50 PLN / dzień
  • Masa 2000 kcal – 52 PLN / dzień
  • Masa 2500 kcal – 57 PLN / dzień
  • Masa 3000 kcal – 62 PLN / dzień