• Dieta
  • Przepisy
  • Suplementy
  • Trening
  • Smoothie bowl z mango

    Smoothie bowl z mango, ananasem i granolą [PRZEPIS]

    Autor : mariakuzia
    17 maja 2018

    Jeśli lubicie słodkie śniadania, pełne kolorów i smaków, i do tego uwielbiacie mango – koniecznie spróbujcie przepisu na smoothie bowl z mango. Szybkie w przygotowaniu, bardzo sycące i jeszcze bardziej odżywcze. Dodatek wody kokosowej i ananasa daje bardzo odświeżający i witalizujący efekt. Uczta dla smaku i dla oka!

    Składniki na 1 porcję:

    Do smoothie:

    1. Mango – 1/2 sztuki lub ok. 200g pulpy z mango
    2. Ananas (świeży)- 1 plaster
    3. Banan – 1/2 sztuki
    4. Woda kokosowa – 1 szklanka

    Na wierzch:

    1. Kawałki ananasa i mango
    2. Borówki- kilka sztuk
    3. Granola – 4 łyżki
    4. Listki mięty lub bazylii
    5. Wiórki kokosowe (opcjonalnie)

    Smoothie bowl z mango- Sposób przygotowania:

    1. Do blendera wlej wodę kokosową, dodaj mango, ananasa i banana. Dokładnie zblenduj na gładką masę.
    2. Przelej do miseczki i posyp z wierzchu kawałkami owocami i granolą
    3. Udekoruj miętą lub bazylią
    4. Jeśli wolisz schłodzoną wersję, użyj wody kokosowej prosto z lodówki lub do blenderowania dodaj 2-3 kostki lodu.
    5. Smacznego!

    Przepis na zdrowe smoothie

    INNY PRZEPIS NA ŚNIADANIE Z MANGO: WEGAŃSKI BUDYŃ Z AWOKADO I BANANEM [PRZEPIS]

    INNY PRZEPIS NA ŚNIADANIE Z MANGO:  KURCZAK MANGO OD AFTERFIT CATERING [PRZEPIS]

    Jeśli natomiast macie problem z obieraniem mango, warto zerknąć poniżej.